fredag den 31. august 2012

Selvhøstet humle.



Forleden blev jeg tilbudt årets høst af humle, fra en bekendts have. Det var et tilbud, som man ikke kan sige nej til. Det skulle efter sigende være Cascade, men om det holder stik vides ikke. Resultatet ses på billedet og fylder 5 poser - ca. 850 gram.
Humlen er lagt i fryseren og gemmes til en bryg til efteråret, måske med leverandøren som gæstebrygger.
Resultatet skal nok blive beskrevet her.

28-10-2012
Den første pose er nu brugt til julebryggen.

1 kommentar:

  1. Hej - havnede på bloggen da jeg søgte noget om valnøddesnaps. Nu har jeg med interesse læst mig gennem det meste. Jeg kan også lev. ligendede mængde humle fra haven, kender ikke typen, men de er rimelige store og dufter kraftigt. Jeg bor i 3630, hvis det har interesse og er efterlønner. Mvh. JOHS.

    SvarSlet